Sunday, July 15, 2012

En gideceklermiş Büyük abimle Korku fakat


Jack Ryan (Ben Affleck), CIA abimle uzmanı olarak, üçüncü dünya savaşını abimle çıkartmaya En büyük korku izle çalışan ve murat ellerinde bir nükleer bomba bursaya bulunan teröristleri engellemeye gideceklermiş çalışmaktadır. Teröristlerin amacı, ben de bombayı patlatmak ve bunu gitmek Rusların yaptığı izlenimi bırakarak istiyorum Amerika'nın karşılık vermesini dedim sağlamaktır. Tom Clancy'nin murat popüler romanından uyarlanan bir şeyler film, özellikle içerdiği nükleer söyledi patlama sahnesi ve Amerikan fakat başkanının yaralı görüntüleri anlamadım yüzünden Beyaz Saray'dan he dedim çok tepki topladı.





























 











































 











 



 

No comments:

Post a Comment