Thursday, August 2, 2012

Yoğurdum Ayranım Ekşidir Diyen Olmaz Atasözünün Anlamı Nedir?





Sponsor Bağlantıları

Yoğurdum (ayranım) ekşidir diyen olmaz. Atasözünün
Anlamı, Atasözleri Sözlüğü ve Açıklamalı Anlamları
Yoğurdum Ayranım Ekşidir Diyen Olmaz Atasözünün Anlamı


Kişiliği tam oturmamış ve ahlaken olgunlaşmamış kimse malını kötülemeye, kendini tenkit etmeye yanaşmaz. Başkaları onu ve eylemlerini tenkit ederse buna da tahammül göstermez. Bu hal, hamlığın ta kendisidir.




Sponsor Baglantilari









« Yüzü Güzel Olanın Huyu da Güzeldir Atasözünün Anlamı Nedir?   |  
Yoksul Ala Ata Binse Selam Durmaz Atasözünün Anlamı Nedir? »


Sponsor Bağlantıları

Yorumlar




Yazı Hakkında Bilgiler


Yoğurdum Ayranım Ekşidir Diyen Olmaz Atasözünün Anlamı Nedir? İle ilgili Bilgi üzerinde şu anda okumakta olduğunuz 'Yoğurdum Ayranım Ekşidir Diyen Olmaz Atasözünün Anlamı Nedir?' isimli yazı admin tarafından gönderilmiş.




Bu yazı
Çarşamba, 01 Ağustos 2012, 10:59 tarihinde
Atasözleri ve Deyimler kategorisi altında yayımlandı.









En Yeni Bilgiler


No comments:

Post a Comment